ivadenhaan.reismee.nl

Where did October go?!

Hallo allemaal!

Het is al een tijdje terug dat jullie wat van me gehoord hebben, dit komt vooral doordat de tijd zo ontzettend snel gaat hier! Dit verklaart ook de titel! De dagen zijn lang en hierdoor heb ik een heel vast ritme gekregen. Op school gaat het helemaal prima. Ik heb ontzettend leuke mensen om me heen en kan eigenlijk met iedereen wel goed opschieten. Ik haal goede cijfers zonder bijzonder veel moeite ervoor te doen, wat ik natuurlijk wel fijn vind ;)

Hierbij een paar "highlights" uit de maand oktober.

Voor de week van Homecoming had iemand me wel kunnen waarschuwen... Wat een feest was dat! Kort samengevat is het een week waarbij iedereen zich elke dag naar een thema kleedt. De thema's waren:

  • Maandag: Mathletes vs. Athletes
  • Dinsdag: Tacky Tourist
  • Woensdag: Superhero vs. Villain
  • Donderdag: "ER"-day
  • Vrijdag: School colors

Op donderdag was er een sleepover met het hele zwemteam. Voor alle school sportteams is dit de traditie. We hebben shirts versierd, onze facepaint laten doen door Morgan, Haley's auto "Homecoming-ready" gemaakt en natuurlijk ontzettend veel gelachen! De volgende dag kwamen we natuurlijk helamaal vermoeid op school. (We hadden niet belachelijk veel geslapen die nacht) Deze vrijdag was een complete chaos, maar wel een ontzettend leuke chaos! We hadden een soort mini-rooster, waardoor we al eerder klaar waren. Hierna werden alle sportteams naar het auditorium geroepen. Ik had hier nog steeds geen idee wat er aan de hand was! Met het hele zwemteam zaten we daar en ook alle andere teams waren er. Op een gegeven moment moest iedereen naar de gymzaal, behalve de seniors. Wij moesten blijven wachten tot we "gehuldigd" konden worden. Hier schrok ik wel een klein beetje van, aangezien ik dit totaal niet verwacht had! Onder luid applaus liepen we de gymzaal in en letterlijk de hele school was daar! Wij mochten op een aparte tribune voor de seniors zitten en keken mee met de PEP-rally die aan de gang was. De PEP-rally is een soort wedstrijd tussen de afdelingen binnen de high school. De seniors hadden uiteindelijk gewonnen!! Deze dag werd afgesloten met de homecoming football game, die Pioneer gewonnen had en een mooi vuurwerk. Van de football game heb ik niet heel veel meegekregen, doordat ik in de concession stand werkte. Dit is om geld bij elkaar te sparen voor de Senior Trip naar New York City. Dus ja, dat was Homecoming! Een heel verhaal maar een geweldige ervaring!

De week daarop hadden we de laatste thuis-wedstrijd van het seizoen: de Green and White Meet. Dit is een vriendschappelijke wedstrijd waarbij de captains het team verdelen in twee gelijke groepen die het tegen elkaar opnemen. Een leuke wedstrijd, waarbij opnieuw de seniors gehuldigd werden. Een korte speech en een bloemetje van de coach, ontzettend leuk!

Het zwemseizoen is ondertussen afgelopen, en voor mij helaas niet heel goed. Een week voor de kampioenschappen waar ik me voor gekwalificeerd had begon mijn schouder raar te doen en heb ik dus niet kunnen zwemmen. Ik was er gelukkig wel bij om de rest van het team aan te moedigen, wat een hele leuke ervaring was! Van mijn schouder ben ik helaas nog steeds aan het herstellen, waardoor ik ook het begin van het Indoor Track seizoen ga missen. Hier heb ik me een paar weken geleden voor opgegeven en dit lijkt me een hele leuke ervaring! Wederom wordt het erg pittig, elke schooldag een paar uur trainen, maar ik heb er heel veel zin in!

Verder ben ik op dit moment vooral heel druk met bijkomen van het reisje dat ik "even" gemaakt heb de afgelopen week. Op zondag 30 oktober is mijn opa overleden, waardoor ik had besloten om op donderdag 3 november terug naar Nederland te vliegen en bij de begrafenis te zijn. Op woensdag 9 november ben ik weer terug naar de Amerika gevlogen, dus vandaar dat ik nu nog even mijn systeem weer op de Amerikaanse stand moet zetten!

Kortom: Er is vrij veel gebeurd in een korte tijd! Het is vandaag Veterans Day, dus ik heb een lekker dagje vrij en ga vanavond met mijn Amerikaanse 'Sis' naar mijn allereerste Sabres Game (ijshockey). De foto's volgen...

Bedankt voor het lezen en tot snel!

xxx

Iva

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!