ivadenhaan.reismee.nl

Ready for takeoff

Hallo allemaal!

Leuk dat jullie mijn eerste blogpost lezen. Vanmorgen was het dan echt zover: de wekker ging om 03:45 en om 04:45 zaten we in de auto naar Schiphol. Aangezien ik uiteraard hartstikke mooi op tijd was begonnen met het inpakken van mijn koffer (lees: dinsdagmiddag), was er dinsdagavond weinig tijd om te beseffen dat het allemaal echt ging gebeuren. Zelfs in de vertrekhal viel de spanning wel mee. Toen we met de hele groep de bagage in moesten checken, duurde dat helaas veel langer dan verwacht. Door deze vertraging hadden we eigenlijk maar 5-10 minuutjes om van iedereen afscheid te nemen, wat achteraf gezien wel fijn was! Voordat ik eenmaal doorhad wat er allemaal gebeurde, gingen we al door de poortjes. Let the adventure begin!

Na een prima vlucht kwamen we aan op het vliegveld Newark, waar we weer in de rij moesten staan voor een visum/paspoort/formulieren controle. Hier mocht ik zelf mijn paspoortstempel zetten, wat heel officieel was. Helemaal happy!

Inmiddels zit ik in het DoubleTree Hotel met nog 3 andere meiden op de kamer. Het tijdsverschil is nu best pittig door de ontzettend lange dag, maar morgen gaan we gewoon lekker New York in!

Bedankt voor alle lieve berichtjes en tot snel!

Xxx

Iva

En voor paps en mams:

Gefeliciteerd, u heeft een jaar vrij gewonnen met als gevolgen:

  • Geen sokken door het hele huis
  • Geen make-up vlekken
  • Geen gigantische berg wasgoed
  • Geen schoenen door de hele woonkamer
  • Geen tassen in de vensterbank
  • MINDER glazen in de vensterbank
  • Meer ruimte op de bank
  • Geen plukken paars haar in het doucheputje
  • Geen overbelaste netflix
  • Geen gezeur over de afstandsbediening (hierbij wil ik toch nog even duidelijk maken dat het niet logisch is om de afstandsbediening naast de tv te leggen, papa)
  • Geen elastiekjes verspreid door het hele huis
  • Geen make-updoekjes op de wastafel
  • En nog veeeeel meer…

Kus!

Reacties

Reacties

Paps

En je fiets hoeven wij ook niet meer in de schuur te zetten..., even zonder dollen meid, heel veel plezier in New York deze dagen! Ik hoop snel weer een berichtje van je te kunnen lezen aangevuld met leuke foto's! Dikke kus hè!

Debbie

Haha, lekker ding ????
Ik zal sommige dingen misschien wel een beetje missen hoor.
Geniet in elk geval van je dagen in.....????????????
New York, concrete jungle where dreams are made of. There's nothing you can't do.
Now you're in New York, New York ????????

Debbie

Ah, stom hoor. Alle muzieknootjes en andere symbooltjes worden vraagtekens. Gelijk een puzzel dus

Tessa

Hahaha vind dit nu al leuk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!